вторник, 19 април 2011 г.

Синузит


  1. Много полезна е и промивката с морска сол. За целта един грам се разтваря в 100 мл вода или за предпочитане - физиологичен разтвор. Капе се в носа. За деца дозата е 3 до 5 капки.
  2. За облекчаване на синузита може да налагате челото си и двете страни на носа с торбичка с морска сол.
  3. Препоръчва се лечение с краве масло - малка бучка краве масло  се поставя в едната ноздра и болният лежи, докато маслото се разтопи и навлезе в цялата ноздра. Един от най-ефективните народни лекове е със сок от червен лук. Добър ефект имат инхалациите с лайка, със сода бикарбонат или смрадлика. В студено време шапката е задължителна и трябва да покрива челото. Храната също е от значение  както в превенцията на синузита, така в лечението му.
  4. Синузитът ми беше хроничен, при елементарна настинка започват зелени гнйни секрети от носа, адски болки, температура и всеки път - антибиотик. Нагревки, които изобщо не помагаха и поне 3 пъти годишно - антибиотик. Ето с какво го премахнах:
    Морска краставица, която расте по морето, аз я намерих във Варна, трябва да е узряла - значи средата на август. Узряла е, като я докоснеш тя оскача с пръскане на семенца и течност. В една пластмасова чашка от кафе така си хванах една краставичка, и с капкомер от течността си сипах по половин пипетка в ноздра. След около половин час, носа ми се запуши като при много силна хрема и 24 часа от него тече гной. Спах със стар чаршаф върху възглавницата, сташно много гной ми изтече. И след тези 24 часа хремата ми мина и всичко отшумя. От тогава минаха 2 години - да чукам на дърво - до сега два пъти съм простивала - изобщо няма и помен от този синузит.
    Предупреждавам - сока на тази краставица е силно отровен, за това много да се внимава.
    Така се излекувах аз и преди това никакви торбички с морска сол, нагревки и от сорта не ми помагаха.
  5. морска краставица

Хрян - настъргва се хрян грудка смесва се с кисело мляко на гъста кашичка и се маже на болното място синусите и челото като предварително се маже с мазнина - вазилин или мас. Стой се така докато може да се издържи - 2 пъти 
на ден по 5 минути.


Растението Хрян





Няма коментари:

Публикуване на коментар